Media, public relations

 
 

Místo konání:
CDMS Univerzity Karlovy v Praze - Krystal, José Martího 2, Praha 6

Datum konání:
bude upřesněno

Prezence:
8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 12.00, 13.00 - 15.00

Dostupnost Skladem
Cena 6 000 Kč bez DPH
7 260 Kč    
Kód produktu 116
Kategorie Semináře
 

Úvod do Public Relations.

Na našem vzdělávacím semináři  Vás zasvětíme do Public Relations (PR) a naučíme Vás osvojit si efektivní nástroje budování pozitivní image.

Popis semináře:

Seminář je určen zaměstnancům i podnikatelům, kteří ve své marketingové praxi dosud nevyužívali nástroje Public Relations.

OBSAH SEMINÁŘE:

Seznámíte se základními principy práce novinářů a budete schopni s nimi komunikovat k oboustranné spokojenosti

Naučíte se, kdy použít PR a kdy reklamu

Osvojíte si nástroje PR jako jsou:

Media Relations tzv. komunikace s médii – tiskové zprávy, tiskové konference, publicita

Government relations – vztahy s vládními institucemi

Public affairs – vztahy s neziskovou sférou

Investor relations – vztahy k akcionářům, investorům

Community relations – komunikace s blízkým okolím

Employee relations (interní komunikace) – vztahy se zaměstnanci

Minority relations – vztahy s menšinovými skupinami

Publikace – výroční zprávy, zaměstnanecké časopisy, zákaznické časopisy

Firemní identita – zachování jednotného užití barev, grafických prvků a typografie v prezentačních materiálech

Firemní kultura

Lobbování

Praktické cvičení:

vytvoření a zpracování tiskové zprávy a tiskového oznámení

příprava redakčních materiálů, zpracování textů a podkladů

organizace tiskových konferencí

organizace snídaní s novináři

uspořádání mediálních akcí

krizová komunikace

monitoring médií

V průběhu semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.